Ninja Assassin | Ninjanın İntikamı

- 01/03/2010
6,80(5 oy)

Fragmanına kanarak bundan sonra film izlemicem diye 100 defa yazmak geliyor içimden =) evet, yine fragmanı ile filmin tümü arasında bir fark olmadığı bir film ile karşılaştım.

Bilindik bir konuyu işleyen daha çok bilgisayar efektleri katılmış eski ninja filmlerine benziyor desem, yalan olmaz… Konusu itibariyle; suikastçı yetiştiren 1000 yıllık bir klanın öğrencilerinden biri, sevdiği kızı kaybetmesinden sonra, artık bu caniliğe “dur” demek için kendi klanına savaş açar ve onları teker teker bulmaya çalışır… Fakat bu sırada klanda boş durmamaktadır: klana ihanet eden bu öğrenciyi bulup öldürmek istemektedir. Bu sırada olaya karışan interpol yardımıyla iki düşman birbirlerini bulurlar ve sonrasında gelen bol aksiyonlu, dövüş sahneleri ve mutlu son…

Film çok kısa sürdü diyebilirim; çok fazla da sahne yok aslında fragmandaki sahneler dışında… Onun dışında konuyu öğreniyoruz film boyunca… Yani bence ha fragman, ha film… farketmez; zaman dışında… fakat sonuna kadar izletti sıkılmadan, onu da belirteyim.

Oyuncu kadrosu Asya sinema endüstrisinin en iyi genç oyuncularından oluşuyor, tabii Amerika kökenli oyuncularda var. Fakat film Amerika – Almanya ortak yapımı… Film değişik ülkelerde geçiyor fakat o ülkelere ait isimler dışında pek bir şey göremiyoruz, zaten film genellikle karanlık ortamlarda çekildi. Oyuncu kadrosunda korenin ünlü pop şarkıcısı ve dizi oyuncusu Rain var; aslına bakarsanız bu dövüş sahnelerini yapmakta zorlanmadı sanırım: çünkü kendisi aynı zamanda çok iyi dans eden biri; videolarını izleyin ne demek istediğimi anlarsınız. Hayran sayısı da hayli fazla… Yönetmen koltuğunda ise V for Vendetta filmininde yönetmeni olan James Mcteigue gibi biri var, zaten filmin bilgisayar efektleri güzel ama bazı sahneler hoşuma gitmedi – gereksizdi diyebilirim.

Örnek vermek gerekirse; ninjanın elini kesip sonra birden yaranın iyileşmesi.. mistik bir olay katmış olaya… final sahnesindeki ortadan kaybolma numarası… her şey normal – olası şekilde giderken böyle bir artisliğe gerek yoktu bence =) Ve kanlar: çok abartılmıştı ve aşırı kırmızıydı =) Boya hissini ha safhada veriyordu.

Bu arada filmde Türklerden de bahsedildi =) Bu klanların ilkini ziyaret edip klanlar hakkında yazı yazan bir Türk bilgininden bahsedildi. Bu da hoşuma gitti doğrusu…

İzlenmesi gereken bir film mi? bana göre hayır, çünkü benzerleri çok var ve bu filmin pek farkı yok… İzlenebilirliği ne kadar derseniz eğer, fragmandan aldığım sinezevki filmden de aynı oranda aldım. değişen bir şey olmadı. İzlenebilecek türden bir film ama izlemeseniz de bir şey kaybetmezsiniz; fragmanı izledikten sonra insan daha fazla şeyler bekliyor: aynı şeyleri değil…

Benim puanım 10 üzerinden 6 oldu; zaten sinemalar.com puanı da buna yakın.

İyi seyirler.

Ninja Assassin | Ninjanın İntikamı Yorumları

Yorum Yok


yedi × = 63

Film Türleri

Yapım Yılları

Film Festivalleri